Canal+ online wprowadził zniżki dla subskrybentów polecających usługę

Serwis streamingowy Canal+ online wprowadził program poleceń. Za każdego znajomego, który skorzysta z oferty platformy można uzyskać 15 zł zniżki opłaty subskrypcyjnej w kolejnym miesiącu. Także polecony użytkownik usługi płaci za pierwsze 30 dni 15 zł mniej niż wynikałoby to ze standardowego cennika.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Canal+ online wprowadził zniżki dla subskrybentów polecających usługę
Canal+ online wdraża program poleceń

Canal+ informuje, że zniżka może wynieść nawet 45 zł, jeśli w danym miesiącu klient zachęci do korzystania z serwisu trzech znajomych. Na stronie internetowej platformy i w aplikacji ma pojawić się zakładka „Podaj dalej”.

- Zaloguj się do serwisu Canal+ online (canalplus.com), następnie wejdź w zakładkę „Podaj dalej” i dołącz do programu poleceń. Po potwierdzeniu udziału w programie, na ekranie pojawi się Twój unikalny kod, który możesz przekazywać znajomym. Kod zostanie również wysłany na e-mail przypisany do Twojego konta - wyjaśnia Canal+.

Canal+ online działa od prawie 3 lat

Serwis informuje, że promocja jest dostępna dla zarejestrowanych klientów korzystających z pakietu Canal+ jako odnawianej usługi, na standardowych warunkach. Ten sam kod należy wysyłać do wszystkich znajomych. Polecający i polecany uzyskają zniżkę, jeśli nowy użytkownik wykorzysta kod.

Canal+ online pojawił się na rynku w maju 2020 roku. Z usługi można korzystać na dwóch urządzeniach jednocześnie. Canal+ online obejmuje kanały linearne od Canal+ i od zewnętrznych dostawców. W ofercie są m.in. paczki MTV, Comedy Central, National Geographic, Disney Channel, Fox, AXN, Warner TV, TVN24 czy kanały BBC. W 2022 roku w serwisie pojawiły się też znane z naziemnej telewizji cyfrowej stacje TVP1, TVP2, Polsat i TV4. Treści wyemitowane na wielu kanałach można cofnąć do około 8 godzin (catch up TV). Część materiałów w Canal+ online jest oferowana w jakości 4K.

Za pośrednictwem Canal+ online można też wykupić w promocyjnych cenach łączoną ofertę z Netfliksem i HBO Max. Serwis oferuje także dostęp do kanałów sportowych Eleven Sports i Polsat Sport Premium. Nie brakuje materiałów wideo na żądanie ze stacji Canal+ i Kino Polska, a także bibliotek National Geographic, History, Sci Fi, Disney Channel, Disney Junior, E!, Cartoon Network, AXN Now, Warner TV, Series Fun, Movies Fun i od 1 czerwca 2022 roku BBC Player.

Najtańszy pakiet Canal+ Seriale i filmy kosztuje 29 zł miesięcznie lub 14,50 zł miesięcznie, jeśli zapłacimy 174 zł za rok z góry. Pakiet ze sportowymi stacjami Canal+ to koszt 49 zł miesięcznie lub 39 zł przy płatności 234 zł za 12 miesięcy.  Do pakietów można dobrać też opcję Fun&News z kanałami od zewnętrznych dostawców, paczkę z Eleven Sports i Polsat Sport Premium i HBO Max (każda po 20 zł miesięcznie) oraz Netfliksa (cena zróżnicowana w zależności od wybranego planu). Na przykład w przypadku planu Canal+ Seriale i filmy oraz jakości Full HD Netfliksa zapłacimy 59 zł miesięcznie. Taki sam pakiet Canal+ i Netflix w jakości 4K kosztuje 76 zł, natomiast pełen pakiet Canal+ i Netflix w jakości Full HD 79 zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS