Potrzebna agencja do promocji mięsa wieprzowego i drobiowego

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego szuka agencji, która zajmie się przygotowaniem koncepcji oraz realizacją kampanii informacyjno-promocyjnej pod hasłem "Polska smakuje jakością QAFP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Potrzebna agencja do promocji mięsa wieprzowego i drobiowego
fot. Shutterstock.com

Kampania będzie dotyczyć promocji mięsa wieprzowego i drobiowego oraz wędlin z certyfikatem QAFP.

Wybrana agencja zajmie się przygotowaniem ogólnej koncepcji promowania i przedstawiania Systemu Jakości Żywności QAFP wgrupach docelowych projektu. Opracuje też m.in. koncepcje warsztatów kulinarnych i spotkań branżowych.

Przygotuje materiały informacyjno-promocyjne, będzie organizować konferencje, zajmie się również publikacją i dystrybucją broszur, plakatów, itp.

Zwycięska firma będzie pracować dla organizacji przez 13 miesięcy. Budżet zaplanowanych działań wynosi 330 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej