Promy Unity Line do Szwecji z szybkim internetem

Polski operator promowy Unity Line zaoferuje szerokopasmowy internet pasażerom podróżującym na promach Polonia i Skania, pływających na trasie między Ystad w południowej Szwecji a Świnoujściem. Na dostawcę rozwiązania wybrano firmę Nowhere Networks ze Szwecji.

km
km
Udostępnij artykuł:

Do tej pory na promach Unity Line internet był dostępny poprzez łącze satelitarne o ograniczonej przepustowości i prędkości, a sieci komórkowe oferują jedynie zasięg stacji brzegowych.

Jak podano w komunikacie "w odpowiedzi na potrzeby i wymagania pasażerów, Unity Line podjął decyzję o zaoferowaniu szybkiego internetu na całej 160-kilometrowej trasie z pomocą rozwiązania Nowhere Networks".

- Umowa zapewnia nam kompleksową obsługę, która obejmuje zarówno rozwiązanie komunikacyjne, jak i zarządzanie nim przez całą dobę, 365 dni w roku. Dostawca (...) zajmie się wszystkim, począwszy od identyfikacji i negocjowania lokalizacji masztów, obsługi sprzętu, zarządzania projektem, itp. - powiedział P-O Forsberg, zastępca dyrektora zarządzającego szwedzkiego oddziału Unity Line.

Technologia Wireless Antenna Tracking

Oferowane przez Nowhere Networks rozwiązanie techniczne polega na komunikacji radiowej z wbudowaną technologią śledzenia anteny (technologia Wireless Antenna Tracking), która automatycznie komunikuje sygnał bezprzewodowy między statkiem a lądem i utrzymuje stałą łączność ze statkami. Inteligentna platforma trackera działająca w chmurze jest skalowalna do obsługi ponad 10 000 statków, umożliwiając firmom żeglugowym, operatorom promów i firmom z sektora offshore kontrolę nad całymi flotami.

Dotychczas rozwiązania dostępu do szybkiego internetu z Nowhere Networks zastosowano na promach takich firm jak m.in. Tallink, DFDS, Eckerö Line i Whightlink.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day