Przestrzeń wygrywa kolejny przetarg PepsiCo

W ramach wygranego przetargu agencja Przestrzeń obsługuje markę napoju energetycznego Rockstar, należącą do PepsiCo.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja Przestrzeń odpowiadać będzie za całościową obsługę marki w digitalu w 2021 roku.

Punktem wyjścia prac będzie globalna idea marki, którą Przestrzeń dostosuje do polskiego rynku przygotowując materiały do wszystkich punktów styku, w tym nowy sposób i język komunikacji marki w mediach społecznościowych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przestrzen-obsluzy-cheetos ##

Rockstar to kolejna marka z portfolio Pepsico obsługiwana przez Przestrzeń. Do tej pory Agencja realizowała m.in. kampanie na rynki europejskie dla marek Lay’s i Lay’s MAXX.

Przestrzeń współpracuje z PepsiCo od początku powstania agencji w 2018 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"