Janusz Chabior promuje nową usługę OLX (wideo)

Serwis ogłoszeniowy OLX reklamuje nową usługę przesyłek do maszyn paczkowych i punktów odbioru. Kampanię pod hasłem "Można i tak" z udziałem aktora Janusza Chabiora przygotowały BBDO, Lucky Luciano Pictures, Xantus, Juice, MediaConcept.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Janusz Chabior promuje nową usługę OLX (wideo)

Serwis ogłoszeniowy OLX uruchamia usługę Przesyłki OLX, dzięki której indywidualni użytkownicy kupią przedmioty bezpiecznie i z dostawą do Paczkomatów i punktów odbioru na terenie całego kraju.

Bohaterowie klipów, podobnie jak radiowych spotów, mają swoje powody, by podróżować po Polsce i osobiście odbierać zakupy z OLX. Są nimi chęć realizowania swoich pasji, nawiązania nowych znajomości, czy choćby prozaiczne uśpienie dziecka w samochodzie podczas jazdy. W spotach występuje znany już z wcześniejszych reklam OLX aktor Janusz Chabior.

Działania obejmą stacje telewizyjne, radiowe, internet i przestrzeń OOH z wykorzystaniem sieci Paczkomatów.

- Nasza najnowsza kampania powstawała w najbardziej rockandrollowych jak dotąd okolicznościach. Całą ekipą wsiedliśmy w busa i wyruszyliśmy w trasę w poszukiwaniu lokacji i  pięknych widoków - tłumaczy Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.

Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną projektu promującego Przesyłki OLX przygotowała agencja BBDO. Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. Za postprodukcję odpowiadają  Xantus TV, za postprodukcję dźwięku - Juice. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Media zaplanował MediaConcept.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej