Trzy agencje w finale przetargu PKN Orlen na nową platformę komunikacyjną

Trzy agencje reklamowe walczą w finale przetargu na stworzenie nowej platformy komunikacji wizerunkowej i produktowej PKN Orlen - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Postępowanie ma zakończyć się do końca listopada br.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Postępowanie rozpoczęło się w maju bieżącego roku od wysłania zapytań o informację (RFI), po którym do wybranych firm przesłano zapytanie ofertowe. Finalnie PKN Orlen wyłoni niezależną agencję reklamową, która zajmie się przygotowaniem nowej platformy komunikacyjnej dla wszystkich marek w portfolio spółki.

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl przetarg ma zostać zakończony w listopadzie br. Obecnie trwa etap finałowy, w którym o zlecenie rywalizują trzy agencje (ich nazw koncern nie ujawnia).

Wybrana firma będzie współpracować z Orlenem przez co najmniej dwa lata. Do obsługi zostanie wybrana jedna agencja.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK