“Przyjaciółka” liderem w I półroczu br., “Tina” straciła

“Przyjaciółka” pozostała w I półroczu br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Tytuł ten podobnie jak “Pani Domu” zanotował wzrost, straciła jedynie “Tina”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I półroczu br. wyniosła 490 040 egz. i była wyższa niż rok wcześniej o 1,3 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazła się “Tina” (Wydawnictwo Bauer), która zanotowała z kolei wynik na poziomie 449 542 egz. Tytuł ten jako jedyny został dotknięty spadkiem sprzedaży, wynoszącym 6,2 proc.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w pierwszych sześciu miesiącach br. wyniosła 329 625 egz. i była o 8,5 proc. wyższa niż w I półroczu ub.r., gdy tytuł ten był jeszcze tygodnikiem.

W czerwcu br. liderem sprzedaży ogółem także była “Przyjaciółka” z wynikiem 476 213 egz., po wzroście o 0,7 proc. Drugie miejsce zajęła “Tina” (408 478 egz., spadek o 10,7 proc.), trzecia była “Pani Domu” (295 393 egz., wzrost o 1 proc.).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych