"Pszczółka Maja" kończy już 50 lat. Trwa konkurs TVP dla fanów bajki

Telewizja Polska przygotowała konkurs dla fanów bajki "Pszczółka Maja", która pół wieku temu wkroczyła na ekrany. Ci, którzy wykażą się kreatywnością, mają szanse na nagrody takie jak m.in. elektryczna hulajnoga.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
"Pszczółka Maja" kończy już 50 lat. Trwa konkurs TVP dla fanów bajki
mat.prasowe

Jak informuje w komunikacie prasowym TVP, 50. urodziny Pszczółki Mai to doskonały moment, aby przypomnieć sobie tę wyjątkową bajkę i przedstawić ją najmłodszym pokoleniom". Z myślą o wszystkich fanach serii o przygodach rezolutnej pszczółki, serwis TVP VOD organizuje konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. 

Aby dołączyć do zabawy, wystarczy złożyć Mai urodzinowe życzenia, a swoje zgłoszenie przesłać za pomocą specjalnego formularza dostępnego w aplikacji TVP VOD. Na autorów "najpiękniejszych i najbardziej pomysłowych życzeń" czekają tablety, powerbanki i hulajnoga elektryczna.

Żeby wziąć udział w konkursie, należy pobrać bezpłatną aplikację TVP VOD ze sklepu Google Play lub App Store, a następnie zarejestrować się i zalogować. Konkurs dostępny jest dla użytkowników urządzeń z systemem iOS 15.0 lub nowszym (iPhone, iPad) oraz Android 9.0 lub nowszym (smartfony, tablety). Aplikacja działa poprawnie w wersji 3.5.0 (iOS) lub 3.5.1 (Android) i wyższych. W zabawie mogą wziąć udział wyłącznie osoby pełnoletnie mieszkające na stałe w Polsce.

Konkurs trwa od 4 lipca 2025 roku do 31 sierpnia 2025 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu