Publicis Groupe Polska wspiera ofiary powodzi

Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez agencje należące do Publicis Groupe (m.in. Starcom, Zenith, Leon Burnett, Saatchi&Saatchi) ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Publicis Groupe Polska wspiera ofiary powodzi

Akcja koncentruje się na pomocy dla mieszkańców powiatów, dotkniętych stanem klęski żywiołowej, takimi jak Nysa, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki, Czechowice-Dziedzice, Ustroń, Pszczyna i Krzyżanowice, oferując wsparcie w odbudowie ich życia i społeczności.

- Do niesienia natychmiastowej pomocy włączali się wszyscy. Wiemy, że trudno jest utrzymać zaangażowanie na takim samym poziomie przez dłuższy czas, a pomoc będzie potrzebna jeszcze przez wiele miesięcy. Uznaliśmy, że teraz kluczowe będzie utrzymanie uwagi i długodystansowego wsparcia, dlatego skoncentrowaliśmy się na akcji, która poruszy i zmotywuje do działania również po tym szczytowym momencie mobilizacji społecznej. Włączyliśmy się do pomocy dając, to co umiemy robić najlepiej – opowiadać poruszające i motywujące do działania historie – powiedziała Hanna Jackowska, general manager Leo Burnett Warszawa

Za kreację wielokanałowej kampanii charytatywnej odpowiadają Leo Burnett Warszawa i Publicis Worldwide, za obsługę mediową – Spark Foundry oraz PMX, za produkcję – Prodigious, a komunikację PR – agencja MSL. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.

Publicis Groupe pomaga dotkniętym powodzią

Na jej potrzeby powstały spoty telewizyjne, wideo do social mediów i digitalu, formaty OOH i DOOH, artykuły do wybranych mediów, materiały digitalowe dla retailu, a także dedykowana, która automatycznie przekierowuje do specjalnie utworzonych na siepomaga.pl zbiórek. Każdy może zdecydować, który powiat chce wesprzeć, dzięki czemu akcja pomocy dla powodzian staje się bardziej personalna, ale i bezpośrednia. W ramach działań kampanijnych, platforma siepomaga.pl, zrzekła się jakichkolwiek prowizji od darowizn, w wyniku czego do potrzebujących trafia 100% wpłat.

- Doskonale wiemy, że tragedia, która spotkała mieszkańców zniszczonych terenów, wkrótce zniknie z programów newsowych, a tam na miejscu wciąż trwa walka o przetrwanie. W takich momentach możemy udowodnić, że kreacja, zaangażowanie i współpraca ekspertów od marketingu, nowoczesnych technologii i komunikacji mają ogromną moc. Nasza kampania ma sprawić, że potrzeby ludzi dotkniętych tragedią wciąż będą nas poruszać i zachęcać do pomocy, Dziękuję naszym agencjom, Fundacji Siepomaga i wszystkim partnerom mediowym oraz retailmediowym, którzy zgodzili się dołączyć do naszej akcji. To jest ten moment, kiedy na pewno czujemy, że razem robimy więcej - powiedział Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, krajach bałtyckich i w Ukrainie.  

Na apel Publicis Groupe inicjatora kampanii odpowiedziały najważniejsze i najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. Powierzchni reklamowej i czasu antenowego bezpłatnie udzielą wydawcy: online tj. Agora, Bauer, Burda, Filmweb, Infor, Listonic, Polityka, Puls Biznesu, RASP, Teads, TVN Warner Bros. Discovery, Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media; telewizyjni TVN Warner Bros. Discovery, Polsat, Mea Salus oraz dołączyli przedstawiciele OOH min. AMS, Clear Channel, IMS, Media Miejskie, Screen Network, Ströer, Synergic, Prasa Agora, Bauer, Polityka, Puls Biznesu, a także retailerzy tj. Empik, Leroy Merlin, Grupa OLX i Tik Tok reprezentujący media społecznościowe.

Wszystkie działania w powyższych mediach będą prowadzone do końca listopada.

Kreacje są adaptacją głośniej akcji z 1997 roku, w ramach której powstał poruszający plakat „POMOCY” autorstwa Michała Bobrowskiego, ówczesnego art directora Leo Burnett. W tej odsłonie Bobrowski przygotował alfabet, który został użyty w tworzeniu kreacji z nazwami konkretnych miejscowości. W formatach wideo, głosu użyczył lektor Łukasz Talik.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa