Publicis Media konsoliduje departamenty i agencje w Polsce, NewCast połączony z LiquidThread

W ramach restrukturyzacji prowadzonej w Publicis Media z początkiem grudnia do czterech domów mediowych działających w jej strukturze : Starcom, Zenith, Mediavest oraz Blue 449 | Starlink dołączyły zmienione agencje Performics i LiquidThread i nowe departamenty.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W wyniku zmian połączono agencję LiquidThread z NewCast zachowując nazwę LiquidThread dla tej agencji kreatywnej i content marketingowej. Jednostka ta tworzy i realizuje kompetencje strategiczno-kreatywne, produkcyjne, social mediowe i content marketingowe. 80-osobowym zespołem zarządza Łukasz Borek, practice lead Publicis Media Content i dyrektor generalny LiquidThread.

Agencję marketingu efektywnościowego Performics połączono z SM PM. Odpowiada za nią Anna Sakowicz, kieruje nią z kolei jako dyrektor generalny Jakub Bielerzewski, a business development directorem jest Rafał Sobiczewski, który będzie odpowiadał za rozwój produktu i wiedzy, innowacje oraz partnerstwa, a także rozpoznawalność marki Performics na rynku. Zespół Performics liczy obecnie 80 osób.

Wprowadzane zmiany są efektem nowej strategii biznesowej, którą Publicis Media ogłosiło wiosną br.

Kolejnym elementem restrukturyzacji jest utworzenie specjalistycznych departamentów: Data Technology&Innovation oraz Analytics&Insights (gromadzi dane i zarządza) z Rafałem Wyszyńskim jako dyrektorem generalnym; Media Exchange (tworzy i realizuje strategie negocjacyjne) pod kierownictwem Iwony Jaśkiewicz – Kundery, practice lead; Capabality (czuwa nad rozwojem wiedzy i kompetencji) z Beatą Golubińską, chief capabality officerem na czele; Business Transformation (zajmuje się doradztwem w zakresie transformacji digitalowej oraz budowaniem partnerstw między korporacjami a startupami) pod kierownictwem Krzysztofa Sobieszka;  Business Development (tworzy i realizuje strategie nowo biznesowe) zarządzany przez Piotra Szczepańskiego i Communications (komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna) pod kierownictwem Piotra Ruszaka.

- Rozpoczynamy nowy etap działalności Publicis Media. Zmieniamy naszą organizację wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy potrzebują prostego dostępu do wszystkich usług i kompetencji, kluczowych z punktu widzenia ich biznesu. W obecnym kształcie gwarantujemy najwyższej jakości poziom serwisu w każdym z priorytetowych dla komunikacji marketingowej obszarach, przy ogromnej skali oraz zapleczu merytorycznym, narzędziowym i technologicznym, które współtworzy blisko 600 ekspertów, korzystających w pracy z klientami z lokalnych i globalnych zasobów Publicis Media - mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Media w Polsce.

Departamenty specjalistyczne (Global Practices) będą wspierały każdą z czterech agencji mediowych Publicis Media . Agencje Performics oraz LiquidThread będą natomiast dodatkowo samodzielnie zdobywać nowych klientów i budować własną pozycję na rynku.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana