Publicis pokonał WPP w walce o olimpijski budżet Visy

Visa przyznała holdingowi Publicis Groupe swój paneuropejski budżetreklamowy dla jej sponsoringu igrzysk olimpijskich Londyn 2012.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przetargu na ten budżet Publicis pokonał holding reklamowy WPPGroup.

Wśród należących do zwycięskiej sieci agencji, które będąpracować dla Visy, są Saatchi & Saatchi, ZenithOptimedia,Publicis Dialog, Digitas i Freud Communications.

Według nieoficjalnych źródeł, firma powierzyła Publicis równieżobowiązki dotyczące jej sponsoringu zaplanowanych na 2010 rokmistrzostw Świata w piłce nożnej (RPA) oraz zimowych igrzyskolimpijskich (Vancouver).

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana