PwC: 421 mld USD na światową reklamę w 2009 r.

W bieżącym roku światowe wydatki na reklamę sięgną poziomu 421miliardów dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 12,1 proc. mniej w porównaniu z rokiem 2008 - prognozujefirma analityczno-konsultingowa PricewaterhouseCoopers (PwC) wswoim raporcie pt. "Global Entertainment and Media Outlook:2009-2013".

Przewiduje ona, że spadek zostanie w bieżącym roku odnotowany wprzypadku każdego medialnego sektora oprócz reklamy w grachwideo.

Największa część pieniędzy ma zostać w 2009 roku wydana nareklamę w telewizji (149,1 miliarda dolarów). Następne pod tymwzględem będą: prasa codzienna (92,7 mld), internet (58,7 mld),czasopisma konsumenckie (29,8 mld), katalogi (29,2 mld), radio(28,7 mld), out-of-home (26,9 mld), czasopisma branżowe (16,3 mld)oraz gry wideo (1,6 mld).

PwC szacuje również, że do 2012 roku wzrost nakładów na reklamęzostanie odnotowany na każdym z globalnych rynków medialnych.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego