PZPN bez managera ds. sponsoringu

Z Polskim Związkiem Piłki Nożnej pożegnał się manager ds. sponsoringu, Paweł Łakomski. Funkcję tę pełnił od wiosny ub.r.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PZPN bez managera ds. sponsoringu
Paweł Łakomski, fot. LinkedIn

Paweł Łakomski do PZPN dołączył w kwietniu ub.r. obejmując stanowisko managera ds. sponsoringu. P_rzez ten czas zrealizował kilka projektów i uczestniczył w zawarciu kilku umów sponsorskich, m.in. z takimi markami, jak Staropolanka, TCL, Toyota Carolina Car Company oraz Lancerto.  
 

Przed dołączeniem do PZPN, Paweł Łakomski pracował w Polskim Związku Koszykówki - przez 3 lata był tam rzecznikiem prasowym reprezentacji Polski. Równolegle pełnił funkcję dyrektora ds. komunikacji i PR w Polskiej Lidze Koszykówki. 

Wcześniej był PR&social media managerem w Energy Events oraz PR managerem w Asseco Gdynia. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem