PZU kusi studentów

Firma ubezpieczeniowa PZU rozpoczęła kampanię employer brandingową pod hasłem „Pasujemy studentom”. Realizuje ją agencja Focus Nation (IF Nation Group).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PZU kusi studentów

Kampania PZU skierowana jest do studentów. Jej celem jest budowanie wizerunku firmy oferującej ciekawe i merytoryczne praktyki i staże, dzięki którym można zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe. 

Działania reklamowe prowadzone są na You Tube, gdzie emitowane są spoty filmowe. 

 

Powstały także spoty  z pracownikami PZU, którzy swoją karierę rozpoczęli od stażu w firmie. Spoty te są dostępne tylko w kanałach social media firmy.

Emisję filmów wspiera kampania display, w mediach społecznościowych  oraz w serwisach rekrutacyjnych. 

Za stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii odpowiada agencja reklamowa Focus Nation (IF Nation Group). 

Kampania „Pasujemy studentom” jest kolejną odsłoną działań employer brandingowych PZU. Poprzednia kampania - „Pasujemy profesjonalistom” - emitowana na jesieni ub. r. skierowana była do ekspertów z różnych branż. Jej autorem również była agencja Focus Nation.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7