PZU wybiera agencję interaktywną, obsługi broni VML Poland

Firma ubezpieczeniowa PZU przygotowuje się do przetargu na wybór do obsługi działań marketingowych w internecie. Obecnie w tym zakresie pracuje z agencją VML Poland.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wybrane agencje mają zapewnić wsparcie Grupy PZU w pełnym zakresie tworzenia kreacji performance digital marketingu.

Przetarg poprzedzi proces RFI (zapytanie o informację). Zainteresowane agencje mogą przesyłać swoje zgłoszenia do 29 kwietnia.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"