Radek Kotarski z felietonami w magazynie „Logo”

Radek Kotarski rozpoczął współpracę z magazynem „Logo” (Agora), w którym będzie pisał comiesięczne felietony. - Zdecydowałem się na współpracę, bo magazyn „Logo” to sprawdzona marka. Poza tym mogę robić to, co wychodzi mi nie najgorzej - popularyzować wiedzę - komentuje dla Wirtualnemedia.pl.

nb
nb
Udostępnij artykuł:

Radosław Kotarski, dziennikarz, youtuber i twórca kanału „Polimaty”, a także producent i właściciel wydawnictwa „Altenberg” nawiązał współpracę z magazynem „Logo”, dla którego będzie pisał felietony.

Od tego numeru @magazynlogo możecie poczytać moje felietony. Fotka wskazuje, że są dobre i zabawne, ale w rzeczywistości czytam artykuł o maśle. Post udostępniony przez Radek Kotarski (@radekkotarski) Maj 23, 2018 o 10:49 PDT

- Zdecydowałem się na współpracę, bo magazyn Logo to sprawdzona marka. Poza tym mogę robić to, co wychodzi mi nie najgorzej - popularyzować wiedzę. Choć nigdy tego nie planowałem, to jednak analiza demografii Polimatów wskazuje, że ich odbiorcami zwykle są młodzi, ale już dorośli panowie. Jest to więc spójne z grupą docelową magazynu. Podkreślam przy tym, że i moje nagrania, i pisane felietony spokojnie zainteresują także panie - słowo! (śmiech) - mówi Wirtualnemedia.pl, Radek Kotarski.

Jak zaznacza, ma pełną dowolność tematów, co według niego - działa z korzyścią dla wszystkich – wydawcy, twórcy i odbiorców: - Ideą tych felietonów jest pisanie o tym, co zwróciło moją uwagę. Każdy kto choć raz oglądał Polimaty, mój program telewizyjny lub czytał książkę „Włam się do mózgu” bez trudu odnajdzie się w tej formule. Napotykam na ciekawy wątek i zadaję sobie pytania – dlaczego, po co, od kiedy. Dlatego początek sezonu rowerowego w mieście zainspirował mnie ostatnio do poszukania informacji, jak ta komfortowa i sprawna dziś podróż rowerem mogłaby wyglądać 200 lat temu. Dla ciekawych – mówiąc w skrócie – bardzo boleśnie, ale czego spodziewać się po twardej, drewnianej konstrukcji bez najmniejszych wspomagaczy... – opowiada Kotarski.

Współpraca z magazynem „Logo” nie ma określonych ram czasowych. - Jestem otwarty na comiesięczne występy gościnne na łamach Logo - zaznacza twórca.

„Logo” to pismo dla mężczyzn, w którym znajdą wiadomości z zakresu mody, sportu, technologii, stylu życia. Redaktorem naczelnym od stycznia 2017 roku jest Marcin Kasprzak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta