Radio Zachód skarży się do KRRiT z powodu likwidacji stanowisk

Radio Zachód protestuje do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizjiprzeciwko likwidacji stanowiska redaktora programowego RadiaZielona Góra i kierownika RMG 95,6 FM oraz zerwaniu umowy z agencjąreklamową obsługującą programy lokalne Radia Zachód.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

- Przyszłość programów miejskich w Zielonej Górze i w GorzowieWielkopolskim stoi pod znakiem zapytania - piszą w liście do KRRiTdziennikarze tworzący miejskie programy Radia Zachód S.A.: RadioZielona Góra 97,1 FM oraz RMG 95,6 FM. List dotarł też doWirtualnemedia.pl.

Według nich Zarząd Radia Zachód likwidację stanowisk traktujejako pretekst spadających wpływów abonamentowych.

Dziennikarze piszą, że koszty, jakie Radio Zachód dotychczasponosiło na tworzenie obu programów miejskich stanowiły mniej niż20 proc. rocznego budżetu spółki, a wpływy reklamowe wyniosływięcej niż 50 proc. dochodów komercyjnych firmy.

Ich zdaniem dotychczasowe funkcjonowanie programów miejskich niebyło w żadnym stopniu finansowane kosztem programu regionalnegoRadia Zachód.

- W tej sytuacji niezrozumiała jest dla nas likwidacja stanowiskRedaktora Programowego Radia Zielona Góra i Kierownika RMG 95,6 FMoraz zerwanie umowy z agencją reklamową obsługującą programylokalne Radia Zachód S.A. - pisze Radio Zachód.

List rozesłano również do wiadomości Ministerstwa SkarbuPaństwa, Rady Nadzorczej Radia Zachód S.A., Prezydenta GorzowaWielkopolskiego i Zielonej Góry, Rady Miasta Zielonej Góry iGorzowa Wielkopolskiego oraz parlamentarzystów.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały