Radio ZET liderem w stolicy, RMF FM w Trójmieście

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres lipiec – wrzesień 2010 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl – dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście oraz Warszawie.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z badania Radio Track Millward Brown SMG/KRC, w III kwartale br. najpopularniejszą stacją radiową w Warszawie było Radio ZET, które poprawiło swój udział w rynku (z 13,09 proc. do 15,75 proc. udziału). Na drugim miejscu uplasowała się Jedynka która uzyskała 11,56 proc. udziału w czasie słuchania (12,50 rok wcześniej). Kolejna lokata przypadła dla RMF FM (wzrost z 8,87 proc. do 10,34 proc.)

Gorszy wynik zanotowały między innymi Trójka (spadek z 9,62 proc. do 8,22 proc. udziału), Planeta FM (1,06 proc.) oraz Chilli ZET (z 2,40 proc. do 1,92 proc. udziału).  

W Trójmieście najczęściej słuchano RMF FM, które uzyskało 16,70 proc. udziału w rynku (16,24 proc. przed rokiem). Na drugim miejscu znalazła się Trójka - 13,92 proc. (13,67 w analogicznym okresie rok temu). Pierwszą trójkę zamknęło Radio ZET, które zainteresowało 13,47 proc. słuchaczy (14,36 proc. w tym samym okresie 2009 r.)

Duże wzrosty zanotowały Radio Złote Przeboje (z 4,83 proc. do 7,87 proc. udziału) oraz TOK FM ( z 3,72 proc. do 6,02 proc. udziału). Mocno w dół poszybowała Dwójka (z 1,83 proc. do 0,73 proc. udziału). 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat