'Radiomix nr 1 w Polsce'

Broker FM - dom sprzedaży stacji RMF - wprowadza nową ofertę.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Ofertę „Radiomix nr 1 w Polsce” ma wyróżniać planowanie pod konkretną grupę docelową (koncentruje się na jakości i dopasowaniu), optymalizacja kampanii w zasięgu efektywnym 3+, spojrzenie na kampanię z punktu widzenia zarówno ogólnopolskiego, jak i lokalnego oraz wysoki zasięg kampanii w całej Polsce i każdym województwie (zasięgi 3+ kampanii we wszystkich województwach będą nie mniejsze niż zasięg ogólnopolski RMF FM). 

Cena kampanii będzie równa cenie takiej samej kampanii prowadzonej wyłącznie w RMF FM.

Wojna cenowa polskich brokerów radiowych zaczęła się kilka dni temu, gdy Time (dom sprzedaży sieci Eska) zaprzestał przyjmowania zleceń reklamowych dostarczonych przez Broker FM i RRM (Radio Zet), zarzucając obu deprecjonowanie swojej oferty reklamowej.

Podobne informacje:

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych