Radosław Grabowski PR global directorem w CD Projekt Red

Radosław Grabowski awansował w CD Projekt Red na stanowisko PR global directora. Z firmą jest związany od prawie siedmiu lat, wcześniej pracował m.in. w Techlandzie, Gry-Online i IDG Poland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Na nowym stanowisku Radosław Grabowski odpowiada w CD Projekt Red m.in. za przygotowywanie i realizację globalnych strategii public relations, media relations i tzw. press toury oraz monitoring mediów. Zarządza zespołem realizującym działania na 12 rynkach, w tym USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Japonii, Korei Południowej, Polsce, Brazylii i na Bliskim Wschodzie.

Z CD Projekt Red jest związany od lutego 2015 roku. Kolejno pełnił funkcje PR managera, senior PR managera i lead PR managera.

Od wiosny 2011 do początku 2015 roku Radosław Grabowski pracował w producencie gier wideo Techland, kolejno jako international brand specialist i international brand manager.

Wcześniej przez 12 lat był dziennikarzem, był związany z wydawnictwem IDG Poland i serwisem Gry-Online.

CD Projekt Red to jedna z głównych spółek zależnych CD Projekt, zajmuje się produkcją gier wideo.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/cyberpunk-2077-playstation-5-premiera-cd-projekt-pozniej,7170098822284929a ##

W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa CD Projekt, mimo premiery gry „Cyberpunka 2077” w grudniu ub.r., zanotowała spadek zysku netto ze 146,76 do105,05 mln zł przy wzroście wpływów sprzedażowych o 29,3 proc. Za to wyniki firmy w samym drugim kwartale były dużo lepsze od oczekiwań analityków giełdowych.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały