Radosław Kotarski na wielbłądzie reklamuje 3 proc. na koncie w Banku Millennium (wideo)

W kolejnej odsłonie kampanii Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego reklamowana jest promocja dotycząca Konta 360°. Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Initiative Warszawa i Isobar Poland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Radosław Kotarski na wielbłądzie reklamuje 3 proc. na koncie w Banku Millennium (wideo)
Radosław Kotarski w reklamie Banku Millennium

W nowym spocie Banku Millennium Radosław Kotarski opisuje, jak wielbłądy umiejętnie oszczędzają swoje zasoby, do czego naturalnych skłonności nie mają ludzie.

Reklama informuje o promocji Banku Millennium, w ramach której dla środków nowo wpłaconych na Konto 360° przez trzy miesiące obowiązuje oprocentowanie wynoszące 3 proc. w skali roku (dla środków do 50 tys. zł, dla wpłat w wysokości 50-100 tys. zł - 2,9 proc., a dla ponad 100 tys. zł - 2,8 proc.). Taka oferta będzie obowiązywać do 13 grudnia.

Przypomnijmy, że Radosław Kotarski, znany ze swojego kanału youtube’owego i kilku programów telewizyjnych, ambasadorem reklamowym Banku Millennium został we wrześniu br. (więcej na ten temat).

Obecna akcja reklamowa jest prowadzona od 3 listopada. Obejmuje telewizję (kanały główne i wybrane stacje tematyczne), prasę, internet oraz oddziały Banku Millennium (materiały BTL).

Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, za działania reklamowe w internecie odpowiada agencja Isobar Poland, a za zakup mediów - dom mediowy Initiative Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"