Radosław Smorga business directorem w 180heartbeats + Jung v Matt

Radosław Smorga dołączył do agencji 180heartbeats + Jung v Matt obejmując nowo utworzone stanowisko business directora. Przeszedł z Walk Creative.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Radosław Smorga business directorem w 180heartbeats + Jung v Matt
Radosław Smorga

Do zadań Smorgi należy zarządzanie nowym biznesem oraz koordynacja wybranych projektów agencji. W zdobywaniu biznesu będzie wspierał wszystkie kompetencje agencji - strategię, kreację, social media, TECH&LAB, event i PR.

Radosław Smorga pracuje w reklamie od dziesięciu lat. Ostatnio był związany z agencją Walk Creative, ale większość swojej kariery zawodowej spędził w agencji J. Walter Thompson. Zdobył w niej doświadczenie m.in. w zarządzaniu interdyscyplinarnymi zespołami i w realizacji kampanii we wszystkich kanałach komunikacji, odpowiadał za nowy biznes oraz rozwój oferty spółek grupy.

Uczestniczył także w międzynarodowych projektach JWT, współpracując z oddziałami tej sieci na różnych kontynentach.

Pracował dla takich firm i marek, jak m.in. Maspex (Tymbark, Kubuś), CEDC (Żubrówka), PLL LOT, Bahlsen, HBO, Microsoft, E. Wedel.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem