Rafał Kaniecki: z TikToka do Salestube

Rafał Kaniecki został nowym paid cocial & partnerships directorem w agencji mar-tech Salestube (Group One). Do listopada był związany z polskim odziałem TikToka.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Rafał Kaniecki: z TikToka do Salestube

Rafał Kaniecki w spółce martech & e-commerce connected Salestube będzie odpowiadał za wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań łączących media, technologię, dane i kreację, wdrażanie strategii rozwoju międzynarodowego, obsługę klientów w modelu hub and spoke, a także zarządzanie blisko 30-osobowym zespołem paid social. 

- Dołączenie Rafała do Salestube w roli paid social & partnerships director, stanowi niezwykle silne wzmocnienie naszych kompetencji. Jego osobowość, doświadczenie i kwalifikacje doskonale wpisują się w nasze ambicje i wizję tego, gdzie chcemy dążyć jako preferowany partner konsultingowy dla światowych marek. Jesteśmy dumni z tego, że tak doświadczone osoby wybierają Salestube jako miejsce, w którym mogą realizować się zawodowo – komentuje Magdalena Pobikrowska, senior media operations director w Salestube.

Nowy dyrektor w Salestube od ponad 15 lat związany jest z branżą reklamową i digital marketingiem. Ma na koncie współprace z takimi markami jak Orange, Grupa Żywiec, L’Oreal, Philips, Reckitt Benckiser, Mercedes-Benz, Danone, czy Colgate-Palmolive. 

Ostatnie blisko 3 lata spędził w strukturach TikToka, gdzie zarządzał zespołem agencyjnym odpowiedzialnym za region CEE. Wcześniej przez 8 lat związany był z Meta, gdzie w latach 2020-2022 jako head of agency Poland & CEE odpowiadał za partnerstwa agencyjne. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu