Liroy będzie rozwijał markę produktów konopnych LiRoyal. Chce w kampanii crowdfundingowej zebrać 1 mln euro

Raper i były poseł Piotr Liroy-Marzec będzie rozwijał markę konopną LiRoyal. W planach ma uruchomienie kampanii crowdfundingowej na platformie Beesfund, w ramach której chce pozyskać 1 mln euro na rozwój biznesu i wejście na nowe rynki.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Liroy będzie rozwijał markę produktów konopnych LiRoyal. Chce w kampanii crowdfundingowej zebrać 1 mln euro
fot. LiRoyal - materiały prasowe

„Konopie mają wiele zalet i zastosowań. Można z nich wytwarzać leki, suplementy diety, produkty spożywcze, kosmetyki. Można też na nich robić dobry biznes. Ocenia się, że globalnie ten rynek jest już wart ponad 360 miliardów dolarów. Już niebawem będziecie mogli zostać współwłaścicielami LiRoyal - konopnego imperium o zasięgu globalnym, firmowanego przez Piotra Liroya-Marca, znanego rapera, biznesmena i polityka. Jako parlamentarzysta i aktywista zrobił on wiele, aby walczyć o korzystne dla branży zmiany w prawie i zmienić jej społeczny odbiór. Teraz czas na kolejny krok” – czytamy na platformie Beesfund w zapowiedzi kampanii crowdfundingowej.

Współpraca z GoldGreen

Oferta firmy LiRoyal składa się obecnie z 26 produktów, to m.in. olejki, susze, suplementy. Piotr Liroy-Marzec współpracuje m.in. z Patrykiem Działkowskim z GoldGreen, który ma doświadczenie w ekstrakcji i przygotowywaniu produktów konopnych opartych o kannabinoidy CBD, CBN czy CBG. Firma ma odpowiadać za receptury i produkcję kolejnych produktów.

- Od zawsze wspierałem akcje edukacyjne i propagatorskie związane z konopiami. Działam z wieloma organizacjami m.in. na rzecz odbudowy rynku konopnego w Polsce. W Sejmie zajmowałem się legislacją, dzięki czemu udało się wprowadzić pewne zmiany. Teraz przyszedł czas na to, aby pod własną marką dostarczyć na rynek produkty najwyższej jakości - komentuje Piotr Liroy-Marzec, prezes zarządu, współwłaściciel LiRoyal cytowany w komunikacie.

Cel kampanii: 1 mln euro

Na platformie Beesfund na razie można przeczytać jedynie zapowiedź kampanii crowdfundingowej. Jej celem ma być pozyskanie od inwestorów 1 mln euro. Emisja akcji ma sfinansować ekspansję firmy na rynki zagraniczne m.in. Niemcy, które są jednym z największych rynków konopnych w Europie.

Z analizy Prohibition Partners wynika, że rynek konopi już w 2028 roku będzie wart 300 mld euro. W Polsce w tym czasie ma osiągnąć wartość 4,2 mld euro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję