Reality show „Squid Game: Wyzwanie” zadebiutuje 22 listopada na Netfliksie

Na drugi sezon koreańskiego hitu Netfliksa pt. „Squid Game” trzeba jeszcze poczekać, ale już w środę, 22 listopada pojawi się na platformie reality show inspirowane pierwszym sezonem produkcji. Całość składać się będzie z 10 odcinków. Udział w show weźmie 456 uczestników walczących o 4,56 mln dolarów.

MM
MM
Udostępnij artykuł:
Reality show „Squid Game: Wyzwanie” zadebiutuje 22 listopada na Netfliksie
„Squid Game: Wyzwanie”, Netflix

456 graczy weźmie udział w konkursie, którego główną nagrodą jest oszałamiająca kwota 4,56 mln dolarów. Wykonując serię zadań inspirowanych oryginalnym serialem (i nie tylko), uczestnicy będą musieli wykazać się zmysłem strategicznym, siłą charakteru oraz zdolnością zawierania sojuszy, aby utrzymać się w grze.

Producentem show jest niezależne brytyjskie Studio Lambert i The Garden. W procesie produkcyjnym napotkano kilka problemów.

W brytyjskich i amerykańskich publikacjach szczegółowo opisano problemy występujące podczas kręcenia show, kiedy mróz w Wielkiej Brytanii spowodował komplikacje podczas pracy w Cardington Studios, czyli dawnej bazie Królewskich Sił Powietrznych w Bedford. Netflix potwierdził, że trzem z 456 graczy udzielono pomocy medycznej podczas realizacji zadania „Red Light, Green Light”, w którym gracze muszą uniknąć konfrontacji z groźną robotyczną lalką.

Rzeczniczka platformy poinformowała wówczas, że podczas realizacji zdjęć zachowano „wszelkie odpowiednie środki ostrożności”, z kolei amerykański serwis Deadline ujawnił, że brytyjski sektor ds. zdrowia i bezpieczeństwa przypomniał producentom, aby odpowiednio zaplanowali scenariusz programu i poszczególnych zadań, ale ostatecznie zdecydował, że dalsze działania nie są konieczne.

Na platformie Netflix 22 listopada pojawi się pięć odcinków „Squid Game: Wyzwanie”, kolejne cztery dostępne będą 29 listopada, a finał 6 grudnia.

Netflix ma globalnie 238 mln subskrybentów

Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.

W drugim kwartale 2023 globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 5,89 mln do 238,39 mln, a wpływy wzrosły rok do roku o 2,7 proc. do 8,19 mld dolarów. Platforma jest zadowolona z pierwszych efektów pakietu z reklamami i dodatkowej opłaty za udostępnianie konta poza swoim domem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały