Rebranding Lewis PR – nowy logotyp i serwis internetowy

Agencja Lewis PR zmieniła swoją identyfikację. Firma ma nowe logo i stronę internetową.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa identyfikacja agencji Lewis PR opiera się na trzech głównych cechach: intuicyjności, innowacyjności i międzynarodowym wymiarze. – Jesteśmy intuicyjni ze względu na naszą świadomość branży dziennikarskiej i doświadczenia w public relations korporacyjnym i kryzysowym, a innowacyjni ze względu na doświadczenie w tworzeniu aplikacji takich jak Lewis Live czy Chatterscope – opisuje Paul Charles, dyrektor operacyjny agencji. – Jesteśmy wreszcie międzynarodowi, gdyż posiadamy biura na całym świecie, a przy tym silną, sprecyzowaną ofertę, inaczej niż inne globalne agencje – dodaje.

grafika

Rebranding Lewis PR obejmuje zmianę jej logotypu. W nowym znaku graficznym firmy znajdują się trzy pierścienie mające symbolizować jej najważniejsze wartości. Jednocześnie w zmodyfikowanej wersji uruchomiono serwis internetowy agencji. Zmiany zostały wprowadzone we wszystkich ponad 30 oddziałach Lewis PR na całym świecie. Agencja przygotowała i wdrożyła swój rebranding we własnym zakresie, przy modyfikacji strony internetowej współpracując z brytyjską firmą NetConstruct.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały