Reckitt Benckiser przenosi obsługę marek Lysol i Dettol z Havas do McCann

Agencja McCann Worldwide zajmie się globalnie obsługą reklamową marek Lysol i Dettol należących do Reckitt Benckiser. Tym samym zmienia zasady współpracy z Havas Worldwide.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Reckitt Benckiser przenosi obsługę marek Lysol i Dettol z Havas do McCann

McCann Worldwide odpowiadała dotychczas za obsługę reklamową marek Lysol i Dettol w Indiach. Reckitt Benckiser wyjaśnił, że agencji na indyjskim rynku udało się w ciągu dwóch ostatnich lat przeprowadzić skuteczne kampanie dla tych brandów, dzięki którym znacząco wzrosła tam ich świadomość i udziałyrynkowe. To spowodowało, że marketer postanowił powierzyć agencji obsługę reklamową obu marek na całym świecie.

Dotychczas zajmowała się tym agencja Havas Worldwide. Reckitt Benckiser nie kończy z nią jednak całkiem współpracy. Havas pozostanie wiodącym partnerem strategicznym i kreatywnym nowych projektów Reckitta. Nie podano jednak, na czy będzie polegać dalsza współpraca marketera z tą grupą reklamową.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś