Ręczne wizualizacje Mumio reklamują „smartfonowe okazje roku” w Plusie (wideo)

W najważniejszych mediach i BTL-u rozpoczęła się kampania Plusa reklamująca smartfony dostępne taniej w tej sieci. Akcję - z udziałem kabaretu Mumio - przygotowały firmy PZL, Pompidou i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii Plusa reklamowana jest promocja „Smartfonowe okazje roku”, w ramach której wybrane modele telefonów są dostępne o wiele taniej, np. Sony Ericsson Xperia arc S za 99 zł w taryfie abonamentowej, a Nokia 500 za 1 zł w taryfie mix. W reklamie telewizyjnej pojawiają się od lat związani z Plusem członkowie kabaretu Mumio, z których jeden za pomocą rąk przedstawia specyficzne wizualizacje.

Kampania oprócz reklam w mediach, których kreacją zajęła się agencja PZL, obejmuje materiały BTL przygotowane przez agencję Pompidou. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję