Redefine uruchamia partnerski program reklamowy

Firma Redefine rozpoczyna program partnerski Netshare skierowany domałych wydawców internetowych. W ramach inicjatywy mogą oni czerpaćzyski z reklam zamieszczonych w serwisach razem z aplikacją stat24.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Uruchamiany przez Redefine partnerski program reklamowy Netsharejest skierowany do małych wydawców internetowych, którzy niesprzedają wszystkich powierzchni reklamowych we własnych serwisachani nie korzystają z usług brokera. W ramach inicjatywy mogą onizamieszczać na swoich stronach razem z aplikacją stat24 skryptyemitujące reklamy, za co uzyskują część zysków. Ich wielkość zależyteż od kategorii, do której należy określony serwis - najwyższywskaźnik CPM mają witryny turystyczne (0,35) i motoryzacyjne (0,3),a najniższy - niesklasyfikowane (0,09) oraz dotyczące IT i mediów(po 0,12).

Program Netshare działał już wcześniej w fazie testowej,obejmując ponad 335 tys. serwisów, natomiast obecnie rozpoczynająsię faktyczne rozliczenia między Redefine a innymi wydawcami. - Wnajbliższym czasie chcemy poszerzyć listę bezpłatnych narzędzi iusług internetowych dostępnych dla naszych partnerów, pomóc im woptymalizowaniu swoich zysków z reklam emitowanych za pośrednictwemwspólnego programu oraz wzbogacić ofertę formatów reklamowych -opisuje Rafał Janik, pełnomocnik zarządu ds. serwisówstowarzyszonych w Redefine.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS