Redefine uruchamia partnerski program reklamowy

Firma Redefine rozpoczyna program partnerski Netshare skierowany domałych wydawców internetowych. W ramach inicjatywy mogą oni czerpaćzyski z reklam zamieszczonych w serwisach razem z aplikacją stat24.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Uruchamiany przez Redefine partnerski program reklamowy Netsharejest skierowany do małych wydawców internetowych, którzy niesprzedają wszystkich powierzchni reklamowych we własnych serwisachani nie korzystają z usług brokera. W ramach inicjatywy mogą onizamieszczać na swoich stronach razem z aplikacją stat24 skryptyemitujące reklamy, za co uzyskują część zysków. Ich wielkość zależyteż od kategorii, do której należy określony serwis - najwyższywskaźnik CPM mają witryny turystyczne (0,35) i motoryzacyjne (0,3),a najniższy - niesklasyfikowane (0,09) oraz dotyczące IT i mediów(po 0,12).

Program Netshare działał już wcześniej w fazie testowej,obejmując ponad 335 tys. serwisów, natomiast obecnie rozpoczynająsię faktyczne rozliczenia między Redefine a innymi wydawcami. - Wnajbliższym czasie chcemy poszerzyć listę bezpłatnych narzędzi iusług internetowych dostępnych dla naszych partnerów, pomóc im woptymalizowaniu swoich zysków z reklam emitowanych za pośrednictwemwspólnego programu oraz wzbogacić ofertę formatów reklamowych -opisuje Rafał Janik, pełnomocnik zarządu ds. serwisówstowarzyszonych w Redefine.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC