Reebok w kampanii "Proud Notes" wspiera społeczność LGBT+

Reebok rozpoczął kampanię reklamową "Proud Notes”, do której zaprosiła aktywistów i członków społeczności LGBT+. W ramach tej akcji marka zaprezentowała kolekcję "All types of love".

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania "Proud Notes” podkreśla różne sposoby wyrażania miłości, akceptacji i uznania. W przygotowanym na potrzeby kampanii wideo przedstawiono historie pięciu osób, którzy dzielą się intymnymi listami, które dostali od swoich bliskich.

Reebok z kolekcją "All types of love"

Kolekcja Reeboka jest częścią kampanii, w którą marka zaangażowała aktywistów i członków społeczności LGBT+. Zachęca ona do wyrażania siebie poprzez szeroką gamę obuwia, odzieży i akcesoriów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/victoria-beckham-kolekcja-reebok-zdjecia-wideo ##

"All types of love" składa się z najbardziej rozpoznawalnych modeli marki, m.in. Classic Leather, Club C 85, Zig Kinetica, Nano X, Forever Floatride Energy i Instapump Fury, które tym razem możemy dostać w kolorach tęczowej flagi. Barwy naniesiono tak, że wyglądają jak pomalowane akwarelami lub metodą tie dye.

grafika
grafika

Niektóre zostały pokryte kolorami w całości, inne zyskały wyłącznie tęczowe elementy: wkładki, sznurówki czy zapiętki. W kolekcji znajdziemy również koszulki, szorty, spodnie oraz akcesoria z logo marki przyozdobionym tęczową flagą.

Kampanię przygotowała nowojorska agencja Deutsch.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"