Samsung rzuca rękawicę Apple i drwi z niedostatków iPhone’a

W nowym spocie Samsung reklamując flagowe smartfony Galaxy odnosi się wprost do swojego największego konkurenta – koncernu Apple. Koreański producent wskazuje na braki w iPhone’ach i nakłania fanów Apple do porzucenia tej marki na korzyść Samsunga.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Bohaterem trwającego minutę spotu jest młody entuzjasta iPhone’a, który w kolejnych latach cierpliwie czeka na nową odsłonę flagowca koncernu Apple.

W następnych scenach raz za razem okazuje się, że bohater reklamy odkrywa kolejne wady i niedociągnięcia iPhone’a, których nie mają telefony Samsunga wykorzystywane przez innych użytkowników.

Na koniec fan Apple wrzuca do szuflady swojego iPhone’a i zastępuje go nowym smartfonem Samsunga, zaś cały spot sugeruje że wszyscy inni użytkownicy telefonów Apple powinni zrobić to samo.

W jednej ze scen reklamy w oczy rzuca się fryzura mężczyzny czekającego w kolejce po nowego iPhone’a. Przypomina ona kształt ramki otaczającej ekran w nowym iPhonie i ma być bezpośrednim nawiązaniem do tego, że w najnowszych smartfonach Samsung zastosował ekran niemal całkowicie pozbawiony ramek.

Najnowszy spot od Samsunga to nie jedyny przykład kampanii, w której koreański producent odnosi się bezpośrednio do produktów swojego konkurenta. We wcześniejszych reklamach Samsung m.in. wyśmiewał słabe baterie w iPhone’ach i kpił z innych technicznych braków w smartfonach Apple’a.

Za kreację obecnej kampanii Samsunga odpowiada agencja Wieden + Kennedy Portland, produkcją zajął się Biscuit Filmworks.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?