Reklamy 3D w outdoorowej kampanii Żywca Zdrój Smako-łyk

Pod hasłem „Dopełnia smak każdego posiłku” trwa outdoorowa kampania reklamowa napoju Żywiec Zdrój Smako-łyk. W akcji - przygotowanej przez firmy Studio55 i Mediacom - wykorzystywane są nośniki z elementami przestrzennymi 3D.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W outdoorowej kampanii napoju Żywiec Zdrój Smako-łyk wykorzystywane są m.in. layouty, na których kluczowy dla kompozycji stół z butelką Żywca Zdrój Smako-łyk jest elementem trójwymiarowym wystającym z nośnika. Ma to uatrakcyjnić przekaz i przyciągnąć do niego uwagę odbiorców.  

grafika

Elementy 3D znajdują się na wybranych ekspozycjach wielkoformatowych w centralnych punktach pięciu największych miast. Produkcją kampanii zajęło się Studio55, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"