Reklamy w prasie i internecie wprowadzają Garnier Mineral Invisible 48h

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży antyperspirantu Garnier Mineral Invisible 48h. Akcję przygotowały firmy Publicis, Digital Wonderland i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Garnier Mineral Invisible 48h podkreśla, że produkt ten zapewnia 48-godzinną ochronę przed przykrym zapachem i wilgocią, nie pozostawiając przy tym śladów na ubraniach - zarówno białych, jak też kolorowych. Akcja opiera się na advertorialach (szczegółowo wyjaśniających działanie produktu) oraz standardowych layoutach.

Kampania obejmuje prasę („Poradnik Domowy”, „Kobieta i Życie”, „Tina”, „Glamour”, „Avanti”, „Party”, „Show”, „Viva”, „Pani Domu”) oraz internet (m.in. O2.pl, Pudelek.pl, sekcja kobieta na Gazeta.pl, Polki.pl, Wizaz.pl).

grafika

Reklamy prasowe przygotowała agencja Publicis, a internetowe - Digital Wonderland, natomiast za planowanie mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN