Restrukturyzacja w TVN, odszedł Tomasz Berezowski

Tomasz Berezowski, dyrektor departamentu technologii w Grupie TVN, nie pracuje już w telewizyjnej spółce. TVN rozstanie z nim tłumaczy restrukturyzacją.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

- Firma podjęła działania zmierzające do zwiększenia efektywności departamentu technologii oraz dostosowania jego struktury do obecnej technologii nadawania i wzrostu znaczenia dystrybucji online. Odejście Tomasza Berezowskiego jest związane z tą restrukturyzacją - mówi Wirtualnemedia.pl Emilia Ordon, rzecznik prasowa Grupy TVN, która informuje, że obowiązki Tomasza Berezowskiego zostały rozdzielone między inne osoby z departamentu.

Berezowski odmówił nam komentarza w tej sprawie.

Tomasz Berezowski dyrektorem ds. techniki zewnętrznej w TVN został w 1998 roku, równolegle pełniąc funkcję wiceprezesa i dyrektora ds. technicznych w TV Wisła. Z TVN rozstał się w 2000 roku, by zająć się prowadzeniem własnej firmy. Do spółki wrócił w 2003 roku. Ponownie został wtedy dyrektorem odpowiedzialnym za technologię, a także członkiem zarządu (zasiadał w nim do 2009 roku).

W 2009 roku Berezowski został też członkiem zarządu ITI Neovision, spółki zarządzającej platformą n. Stało się to jeszcze, gdy prezesem platformy był Maciej Sojka. W 2009 roku zastąpił go Markus Tellenbach, a w 2011 roku Tomasz Berezowski rozstał się z zarządem platformy, pozostając nadal w TVN.

Warto dodać, że - jak informowaliśmy wczoraj - również z platformy nc+, odszedł właśnie dyrektor techniczny. Był nim dotąd Wojciech Białek (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały