Robert Bednarski, prezes Onet.pl: wartość rynku reklamy display wzrosła o 7% r/r w I kw.

Wartość rynku reklamy display (największego segmentu reklamy internetowej) w I kw. wzrosła o 7% r/r, poinformował członek zarządu TVN i prezes Grupy Onet Robert Bednarski.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Wartość segmentu reklamy display wzrosła o 7% r/r, czyli o ok. 8 mln zł" - powiedział Bednarski na spotkaniu z dziennikarzami i analitykami.

W raporcie za I kw. TVN podał, że przychody jego segmentu online spadły w I kw. o 3% do 57 mln zł, a wynik EBITDA o 7% do 18 mln zł. EBITDA gotówkowa wzrosła jednak o 4% do 19 mln zł.

Bednarski poinformował, że spadek przychodów Onetu wynika z utraty kontentu multimedialnego z TVN, który został przeniesiony do TVN player.

W raporcie za I kw. grupa TVN podała, że spodziewa się w całym roku wysokiego jednocyfrowego wzrostu reklamy internetowej typu display.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?