Robert Korzeniowski w kampanii telewizyjnej WeNet

Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa firmy technologicznej WeNet z udziałem ambasadora marki Roberta Korzeniowskiego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania kierowana jest do przedsiębiorców z sektora MŚP i ma za zadanie pokazać, jak w łatwy i efektywny sposób przenieść swój biznes do sieci z pomocą doradców internetowych WeNet. Kreacja spotów opiera się na historiach bohaterów kampanii, którymi są właścicielka cukierni oraz Robert Korzeniowski – czterokrotny mistrz olimpijski, sportowiec, ale także przedsiębiorca.

Spoty WeNet z udziałem Roberta Korzeniowskiego

Kampania emitowana będzie w dwóch kanałach: telewizyjnym i digital. Spoty, z udziałem między innymi Roberta Korzeniowskiego, który jest ambasadorem firmy WeNet, będzie można zobaczyć przez cały wrzesień w kilkudziesięciu programach telewizyjnych, w tym w TVN i w Polsacie. Działania online potrwają dłużej i obejmą komunikację w ogólnopolskich portalach internetowych i w mediach społecznościowych.

Integralną częścią kampanii są też działania w digitalu – na licznych portalach i w mediach społecznościowych, w tym Google, Youtube, Facebook, które obejmą takie formaty jak video, search, display, content i mailingi.

- Celem naszej kampanii jest poinformowanie odbiorców o głównych korzyściach oferty WeNet dla firm z sektora MŚP – możliwościach rozwoju biznesu w internecie dzięki wsparciu indywidualnego doradcy internetowego – bez względu na branżę, czy wielkość firmy - komentuje Katarzyna Jezierska, dyrektor marketingu w WeNet.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii odpowiada Change, za dodatkowe wsparcie kreatywne w online Spot&Dot. Planowaniem i zakupem mediów w TV zajął się dom mediowy Value Media, a w digital ‘u Sales&more.WeNet wo marka technologiczna z ofertą marketingu internetowego dla firm z sektora MŚP, która we wrześniu świętuje swój rok obecności pod nowym brandem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej