Roksana Kałużna, Paulina Gurgul, Agata Kowalczyk i Agata Lenartowicz w agencji Ogilvy & Mather

Do działu client service agencji reklamowej Ogilvy & Mather dołączyły: Roksana Kałużna jako account director, Paulina Gurgul  jako account supervisor, Agata Kowalczyk  jako senior senior account executive oraz Agata Lenartowicz  jako junior account executive.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Roksana Kałużna, Paulina Gurgul, Agata Kowalczyk i Agata Lenartowicz w agencji Ogilvy & Mather
Od lewej: Roksana Kałużna i Paulina Gurgul

Roksana Kałużna przeszła do agencji Ogilvy z grupy DDB. W Gutenberg Networks Warszawa oraz DDB&tribal przez ostatnie trzy lata obsługiwała klientów z branży FMCG w ramach działań zintegrowanych. Wcześniej pracowała w agencji Crazy Mouse oraz zdobywała doświadczenie jako brand manager w branży fashion.

Paulina Gurgul wcześniej pracowała w Young & Rubicam, DDB&tribal, Leo Burnett, Hoven i One Production. W swojej karierze zawodowej pracowała dla takich klientów jak T-Mobile, Orange, Samsung, Żywiec Zdrój, Danone, UPC, Grupa Lotos, XTB.

Agata Kowalczyk (na zdjęciu poniżej z lewej) poprzednio była związana z Dragon Rouge, gdzie odpowiadała za obsługę takich firm jak Mondelez, PepsiCo, Bahlsen, Nutricia i Carlsberg, wcześniej zaś zdobywała doświadczenie w eg+ Worldwide/TBWA (obsługa HP w regionie EMEA) i Cheil Poland.

Z kolei Agata Lenartowicz (na zdjęciu poniżej z prawej) ma niemal trzyletnie doświadczenie w branży reklamowej zdobywane w Biurze Podróży Reklamy. W tym czasie pracowała przy projektach dla marek Tymbark, Dekoral, Almatur, Szlachetna Paczka i Dada.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana