Rolmlecz z nową platformą komunikacyjną "Mleczarze"

Marka serków Rolmlecz (Mlekpol) rusza z pierwszą od lat kampanią marki w nowej platformie „Mleczarze” autorstwa oS3.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Rolmlecz z nową platformą komunikacyjną "Mleczarze"

Producent m.in. znanych serków waniliowych z krówką w nowej komunikacji przedstawia mleczarzy, czyli ludzi, którzy stoją za wyjątkowym smakiem produktów Rolmlecz.

- W czasach zmieniającego się świata podkreślamy niezmienne wartości marki, takie jak tradycja, naturalny skład i regionalna receptura - mówi Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol - Nasz kultowy serek z krówką to rynkowy lider, mimo że nigdy nie miał komunikacji. To swoisty fenomen - dodaje.

Osią kampanii jest spot Mleczarze z hasłem „Tradycyjnie z krówką”, który będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD.

Nową platformę komunikacyjną pt. „Mleczarze” stworzyła agencja oS3.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu