Romea i Julia na autobusach

We wrześniu br. rusza ogólnopolska kampania autobusowa najnowszego musicalu Studia Buffo "Romeo i Julia"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jest to współczesna  interpretacja znanej sztuki. Kampanię autobusową nowego spektaklu Studio Buffo zrealizowała firma CAM Media. Współproducentem musicalu jest Avon Cosmetics Polska w ramach Wielkiej Kampanii Życia - Avon Kontra Rak Piersi.

Romeo i Julia to musical oparty na znanej szekspirowskiej sztuce we współczesnej interpretacji Janusza Józefowicz i Janusza Stokłosy. Bohaterami przedstawienia jest współczesna młodzież. Miejsca z tragedii Szekspira przedstawione będą w dzisiejszej rzeczywistości, na ulicach Werony pojawiają się sieciowe sklepy, kina, restauracje. Innowacja polega także na  miejscach w których będzie prezentowana sztuka. Teatr Buffo wystawił przedstawienie w największych polskich scenach mieszczących nawet 1000 osób (m.in Torwar w Warszawie, Spodek w Katowicach) dzięki takiemu rozwiązaniu widz będzie mógł podziwiać rozmach oryginalnej i niespotykanej wcześniej dekoracji. Gwiazdami spektaklu będą dzieci, młodzież i dorośli.

Autobusy z reklamą Romea i Julii będą jeździły w miastach w których będzie wystawiany musical. W kampanii wykorzystano format King Size (znajdujący się po lewej stronie autobusu) oraz format Full Back (powierzchnia reklamowa na tyle autobusu). Wykorzystane formaty reklam pozwolą właściwie wykorzystać możliwości oddziaływania nietypowego nośnika reklamy jakim jest autobus. Kampania na tych powierzchniach pozwala na dotarcie do kierowców, ich pasażerów i przechodniów. Kampania będzie trwała kilka miesięcy. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK