Rośnie sprzedaż miesięcznika 'Twist' i 'Popcorn'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w kwietniu 2009roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadeksprzedaży zanotowała "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) - w dół o 28proc.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem "Twist" w kwietniu 2009 r.wyniosła 160 063 egz. i była o 18 proc. wyższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Popcorn"(Axel Springer Polska), który w kwietniu br. sprzedał się w  ilości129 796 egz. (wzrost o 48 proc.), a na pozycji trzeciej uplasowałsię "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażąogółem na poziomie 99 387 egz. (spadek o 28 proc.).

Porównując dane z kwietnia b.r. do danych z poprzedniegomiesiąca, widać, że wzrosła sprzedaży większościmiesięczników.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?