Ross Sleight będzie doradzał Grupie Onet-RASP w zakresie mobile

Ross Sleight zaczął współpracę z Grupą Onet-RASP jako zewnętrzny konsultant zajmujący się segmentem mobilnym. Na co dzień pracuje jako chief strategy officer w agencji Somo.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Sleight będzie zajmował się doradztwem strategicznym w zakresie mobile oraz współpracował z zarządem Grupy Onet-RASP przy planowaniu działań wspierających rozwój oferty mobilnej. - To bez wątpienia jeden z najlepszych ekspertów w swojej dziedzinie, który łączy wiedzę z wielu obszarów biznesowych i pomaga w tworzeniu unikalnych rozwiązań. Rozwój oferty mobilnej jest jednym z naszych największych wyzwań, dlatego chcemy czerpać wiedzę od najlepszych - uzasadnia Mark Dekan, CEO firmy Ringier Axel Springer Media AG.

Ross Sleight od ponad 20 lat jest związany z branżą internetową, a od 5 lat specjalizuje się w segmencie mobilnym. Jako chief strategy officer w agencji Somo doradza takim firmom jak Red Bull, Audi czy Universal Music. W ostatnich latach pracował też przy tworzeniu i realizacji strategii internetowych m.in. dla Reutersa, Sony, British Airways i „The Independent”.

W lipcu br. strony Grupy Onet-RASP zanotowały 666,6 mln krajowych odsłon mobilnych, które stanowiły 23,4 proc. ich wszystkich odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję