„Pomagamy, jak umiemy” w kampanii Rossmanna

Właśnie wystartowała kampania reklamowa „Pomagamy, jak umiemy” dla marki Rossmann, przygotowana przez GPD Agency & Film Studio.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Pomagamy, jak umiemy” w kampanii Rossmanna

W ramach akcji „Pomagamy, jak umiemy” Rossmann od lat prowadzi szereg działań charytatywnych, a od 2023 roku skupia się na jednym celu: modernizacji i rozbudowie Kliniki Neurologii Rozwojowej i Epileptologii Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki.    Głównym zadaniem przygotowanej przez GPD Agency kampanii jest pokazanie klientkom i klientom Rossmanna, że drobny gest przyczynia się do realnej zmiany w życiu pacjentów, której dokonujemy za sprawą skanowania aplikacji Rossmann. Każdy zakup, każde skanowanie aplikacji w drogerii przekłada się na realizację wspólnego celu, czyli zebrania kwoty 15 mln zł na modernizację i rozbudowę kliniki.    Za realizację spotów TV odpowiada GPD Film Studio. W głównym spocie zobaczyć można, jak moment skanowania aplikacji (sygnalizowany dźwiękiem skanu na kasie) zmienia klinikę na lepszą: bardziej nowoczesną, przyjaźniejszą pacjentom, rodzicom i personelowi. Widzimy, jak polepszają się warunki leczenia dzieci i młodzieży.

  Spoty oraz sesja fotograficzna realizowane był w przestrzeniach prawdziwej kliniki (obrazy przed zmianą) oraz sąsiadujących oddziałów (obrazy pokazujące, jak będzie po zmianie). Bohaterami kampanii są prawdziwi mali pacjenci, ich rodzice i personel kliniki. Drugi spot przygotowany w ramach kampanii poświęcony jest pracownikom Rossmanna i ich zaangażowaniu w akcję.

Na potrzeby kampanii GPD Agency & Film Studio przygotowało łącznie 2 spoty video (30 s), przeformatowania 15 s i 6 s, oraz sesję fotograficzną wraz z key visualem kampanii. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"