Rozdano Złote Spinacze 2015: najwięcej dla Havas PR, Hill+Knowlton Strategies, Maurent PR i Greenpeace

W piątek wręczono nagrody w 26 kategoriach tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze na najlepsze projekty public relations. Po trzy statuetki otrzymały agencje Havas PR Warsaw, Hill+Knowlton Strategies Poland i Maurent PR razem z Grupą Azoty oraz organizacja Greenpeace Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Rozdano Złote Spinacze 2015: najwięcej dla Havas PR, Hill+Knowlton Strategies, Maurent PR i Greenpeace

Agencja Havas PR Warsaw dwie nagrody zdobyła wspólnie z Orange Polska za akcję „Przestrzeń pasji na Orange.Jobs”, a jedną - za projekt „Centrum Posnania - jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej”. Hill+Knowlton Strategies Poland dwie statuetki otrzymała za kampanię „#Ocal książki”, a trzecią - za działania „‘Lords of the Fallen’- największa polska superprodukcja 2014 roku”.

Agencji Maurent PR i Grupie Azoty przyznano trzy  nagrody za akcję „Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność”, a organizacji Greenpeace Polska - za drugą odsłoną kampanii „Adoptuj pszczołę”.

Złote Spinacze są organizowane przez Związek Firm Public Relations, partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest KPMG.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zlote-spinacze-2014-najwiecej-dla-havas-pr-h-k-headlines-rc2-citybell-i-publiconu ##

ZWYCIĘZCY ZŁOTYCH SPINACZY 2015

KATEGORIE GŁÓWNE

PR korporacyjny•    Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Havas PR Warsaw i Orange Polska

PR produktu•    Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media Public Affairs i Lobbying•    Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland

Kampania Społeczna•    Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

Komunikacja wewnętrzna•     Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago PR z i dla Nexteer Automotive

Event komercyjny•    European Rover Challenge – Planet PR

Event społeczny•    Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan

Launch nowego produktu, usługi lub firmy•    „Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – Monday Public Relations i CD Projekt Red

Corporate Social Responsibility (CSR)•    Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Laboratorium PR

PR miejsca, miasta lub regionu•    Leśne Ślady Natury – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi, Telma Communications Agency

Social media•    #Oddaj serce / #GiveYourHeart – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych i Agencja Projekt PR

Business-to-Business PR•     Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

PR finansowy i relacje inwestorskie•    Selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – InnerValue Investor Relations i Selvita

Media Relations•    Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

KATEGORIE SEKTOROWE

Technologia, IT, telekomunikacja•    „Lords of the Fallen”- największa polska superprodukcja 2014 roku – Hill+Knowlton Strategies Poland

Finanse•    “Nie daj się zrobić w słupa” – Kontrola Skarbowa

Uroda, Higiena i Styl Życia•    Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze  - Synertime wraz z Gaca System

Sektor spożywczy•    „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” -  Garden of Words, Tesco Polska

Kultura i Media•    Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland

Medycyna i Zdrowie•    Przygotuj się na wstrząs! – Polpharma we współpracy z Flywheel PR, Telescope, Brand Garden

Sport, turystyka, rekreacja•    Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze•    Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej – Havas PR Warsaw, Centrum Posnania

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka•    Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

NGO i Sektor Publiczny•    Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

KATEGORIE SPECJALNE

Kreatywność•    Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw

Efektywność•    Adoptuj pszczołę 2 - Greenpeace

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy