„Różnica tkwi w szczegółach” - Michael Jackson w kampanii Sony Xperii Z2 (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek smartfon Sony Xperia Z2. Akcję, której motyw muzyczny pochodzi z nowej płyty Michaela Jacksona, przygotowały i realizują firmy Tag, Greenmark, MediaCom i Kod Id.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Sony Xperii Z2 przebiega pod hasłem „Różnica tkwi w szczegółach”. Reklamy podkreślają kluczowe funkcjonalności tego telefonu, przekonując, że jest on czymś więcej niż smartfon. Ponadto informują o jego dostępności w sklepach EuroRTVAGD i Media Expert oraz sieciach Play, Orange i T-Mobile.

Motywem muzycznym kampanii jest fragment piosenki Michaela Jacksona „Slave To The Rhythm”, pochodzącej z nowej płyty „Xscape” zawierającej jego niepublikowane dotąd utwory. 13 maja bezpłatny dostęp do albumu uzyskają użytkownicy wybranych smartfonów i tabletów Sony, m.in. Xperia Z2 (więcej na ten temat).

W ramach akcji Sony Mobile wspólnie z TVN nakręcili smartfonami Xperia Z2 w technologii 4K serial komediowy „FilmOffka” (zobacz szczegóły).

grafika

Działania reklamowe od 21 kwietnia są prowadzone w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne), kinach (sieć Cinema City, kina z oferty KinAds - spoty, plakaty, infotixy i postery cyfrowe) oraz internecie (wyszukiwarki, porównywarki cenowe, portale horyzontalne, serwisy technologiczne i lifestyle’owe, kanały własne w social mediach), natomiast od początku maja będą obejmować outdoor (frontlighty i backlighty w całym kraju).

Spoty przygotowała agencja Tag, a adaptacją i kreacją pozostałych reklam zajęła się agencja Greenmark. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom Warszawa, za działania contentowe - dział MediaCom Beyond Advertising, a za aktywności PR i w social media - agencja Kod Id.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"