Rusza kampania repozycjonująca Radio Kraków

Wystartowała teaserowa część kampanii reklamowej Radia Kraków.

JN
JN
Udostępnij artykuł:

W Krakowie i miastach Małopolski pojawiły się plakaty z hasłem "Masz dość plastiku?" i towarzyszącymi mu postaciami plastikowej lalki lub męskiej marionetki.

- Ludzie z Radia Kraków wybrali naszą agencję, ponieważ chcieli, żeby kampania zmieniająca wizerunek Radia była odważna i pomysłowa – mówi Giovanni Caporioni, nowy włoski Dyrektor Kreatywny Schulza – Radio Kraków sprzeciwia się spreparowanym informacjom i przetrawionej muzyce, tak jak my sprzeciwiamy się powielanym pomysłom i odgrzewanym strategiom komunikacyjnym. My chcemy walczyć z „plastikiem” w reklamie, tak jak oni chcą walczyć z „plastikiem” w kulturze. Tak więc, jest to dobrane małżeństwo.

Śmiała kreacja ma zaintrygować młodych słuchaczy, którzy poznają rozwinięcie teaserów w drugim etapie kampanii - rozegra się on między 9 a 31 stycznia. Radio Kraków chce się zaprezentować w opozycji do masowych, plastikowych wzorów popkultury jako stacja ambitna, otwarta, oferująca rzetelną informację. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Schulz, zakup mediów i produkcję zlecono agencji Media Billboard. Oprawę PR działań reklamowych zapewni agencja SCH Public.

JN
Autor artykułu:
JN
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej