„Ruszaj na zakupy” w kampanii Kociołków Łowicza

Ruszyła kampania reklamowa nowych Kociołków do syta Łowicza (Agros-Nova). Akcję – obejmującą radio, prasę i internet – przygotowały firmy DDB Warszawa i Mediacom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Kociołków do syta marki Łowicz reklamuje ich dwa nowe warianty: chłopski oraz a’la carbonara. Przekaz opisuje skład tych produktów oraz apetycznie prezentuje przygotowane z nich dania. Celem akcji – prowadzonej pod hasłem „Ruszaj na zakupy! Dwa nowe Kociołki już są” – jest promocja tych produktów w sezonie letnim, który stanowi szczyt sprzedażowy dań gotowych.

grafika

Kampania obejmuje radio (największe stacje ogólnopolskie, w tym Radio ZET i RMF FM, sieci ponadregionalne i prawie 50 stacji lokalnych), prasę (40 wysokonakładowych magazynów kolorowych z różnych segmentów) oraz internet (największe portale). Akcję przygotowały agencja reklamowa DDB Warszawa (kreacja) oraz dom mediowy Mediacom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię