Ruszył przetarg na kampanię polskiej wołowiny i wieprzowiny za 2,3 mln euro

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego ogłosiły przetarg na przygotowanie strategii i kreacji oraz realizację dwuletniej kampanii promującej polską wołowinę i wieprzowinę na wybranych rynkach zagranicznych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ruszył przetarg na kampanię polskiej wołowiny i wieprzowiny za 2,3 mln euro
fot. Shutterstock.com

Kampania, o roboczym tytule „Smak jakości i tradycji prosto z Europy”, ma promować świeżą, schłodzoną i mrożoną wołowinę i wieprzowinę z Polski oraz przetwory spożywcze na bazie tych produktów w Singapurze, Tajwanie, Nowej Zelandii, RPA i Kazachstanie. Będzie obejmować m.in. emisję spotu, stronę internetową, organizację eventów na rynkach docelowych oraz obecność na odbywających się tam targach (wraz z odpowiednimi materiałami promocyjnymi i gadżetami).

Początek akcji jest planowany na drugą połowę lipca br. Budżet wynosi 2,34 mln euro netto.

Do udziału w przetargu zapraszane są agencje, które w ciągu ostatnich 5 lat zrealizowały chociaż jedną kampanię dla branży spożywczej o budżecie minimum 3 mln zł, taką z eventami za granicą dla 80 lub więcej osób, oraz taką trwającą przynajmniej rok.

Wadium wynosi 50 tys. zł. Oferty można składać do 29 czerwca. Na ocenę każdej po połowie złożą się ocena kreacji oraz efektywności kosztowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta