Ruszyła kampania „A Ty, co ułożysz z Cheetos?”

Marka chrupek Cheetos wystartowała z nową kampanią „A Ty, co ułożysz z Cheetos?”, w ramach której zachęca konsumentów do kreatywnej zabawy kształtami chrupek i układania z nich obrazów. Za realizację odpowiadają VMLY&R oraz Media Direction OMD.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ruszyła kampania „A Ty, co ułożysz z Cheetos?”

Kampania została podzielona na dwa etapy, z których każdy poświęcony będzie różnym wariantom chrupek Cheetos. W pierwszej odsłonie, która zakończy się pod koniec września, nacisk położony został na promowanie podstawowej oferty chrupek Cheetos.

Brand hero marki - gepard Chester - w spocie reklamowym zachęca konsumentów do odkrywania w sobie duszy artysty. Pokazuje, że wystarczy jedynie odrobina wyobraźni, aby liczne kształty chrupek stały się doskonałym narzędziem do tworzenia dzieł sztuki. Spot emitowany jest w telewizji i digitalu (w tym mediach społecznościowych). Specjalna ekspozycja produktów powstanie też w punktach sprzedaży.

Druga odsłona akcji została zaplanowana na październik i listopad. Bohaterem drugiej odsłony będzie Cheetos Mix-ups, czyli paczki zawierające trzy różne kształty, w trzech różnych smakach.

Za realizację i lokalną adaptację kampanii na polski rynek odpowiedzialna jest agencja VMLY&R Poland. Kampanię w TV i kanałach cyfrowych zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję