Ruszyła kampania „Nie pływam w śmieciach”

W prasie, radiu i na outdoorze rozpoczęła się kampania społeczna „Nie pływam w śmieciach”. Na zlecenie Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży przygotowały ją firmy Kings i Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Nie pływam w śmieciach” ma na celu edukowanie w zakresie ekologii wód, promowanie postaw proekologicznych oraz budowanie indywidualnej odpowiedzialności za stan zanieczyszczenia wód. Akcja jest skierowana przede wszystkim do młodzieży szkolnej, a także osób w wieku 20-35 lat spędzających czas wolny nad wodą, turystów, wędkarzy, a także osób mieszkających w pobliżu rzek czy jezior.

Kampania - zaplanowana głównie na drugą połowę czerwca - jest prowadzona w prasie (tygodniki należące do Stowarzyszenia Gazet Lokalnych), Radiu Plus, na outdoorze (citylighty i wiaty przystankowe, oznaczone żaglówki i rowery) oraz w formie działań niestandardowych i ambientowych w dużych aglomeracjach. Ponadto akcja obejmuje wodne warsztaty edukacji ekologicznej odbywające się m. in. w dopływach Wisły.

Działania organizuje Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży, korzystając ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Kreację kampanii przygotowała agencja Kings, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję