Rymowanka w przymierzalni reklamuje rok darmowych rozmów w Plusie na Kartę (wideo)

14 stycznia startuje kampania reklamująca wprowadzoną właśnie w Plusie na Kartę ofertę obejmującą rok darmowych rozmów z numerem z dowolnej sieci. Akcję przygotowały firmy 303 i Media Direction.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii Plusa występuje trzech mężczyzn znanych z poprzednich kampanii sieci. Tym razem zaskakują kobietę w przymierzalni i w rymowany sposób przedstawiają nową ofertę w Plusie na Kartę: rok darmowych rozmów z wybranym numerem z dowolnej sieci komórkowej (zobacz szczegóły tej oferty).

Akcja reklamowa od 14 stycznia będzie prowadzona w telewizji, internecie i na outdoorze. Kreację kampanii przygotowała agencja 303, spot telewizyjny nakręcił Tomek Augustynek, a wyreżyserował Michał Sabliński.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej